Cada dia té el seu bon dia!

A la nostra escola tenim molt clar que tant important és treballar el saber com el fer i el SER.

És per això que sempre dediquem els primers minuts de la primera classe del matí a fer un “Bon dia” que serveix per saludar, acomodar-se per a començar una nova jornada de treball i reflexionar al voltant d’un text, una imatge o un vídeo.

Nosaltres treballem amb persones, no amb màquines. Per tant, no podem començar el dia com si només es tractés d’obrir l’ordinador; d’aquí la necessitat de reservar-nos aquests primers minuts per a nosaltres i els altres. Només amb la ment, les oïdes i els ulls ben oberts per a començar un nou dia valorant els petits detalls que la vida ens ofereix.

Avui escoltarem la lletra d’una cançó que parla de la pau.

Demà, llegirem la història d’una faula que ens deixa una gran lliçó de vida.

I així, cada dia, serà un dia més ben aprofitat!!

Us posem uns exemples:

DIJOUS 14 DE GENER

 DIMECRES 3 DE FEBRER

DONAR SENTIT AL QUE FEM

L’única manera de ser plenament feliços

és donant sentit a allò que fem.

Donar sentit no significa que tot el que fem

sigui bo perquè l’objectiu és bo.

Donar sentit és que allò que fem ens fa feliços perquè,

a banda de l’objectiu bo que ens promet una felicitat,

també trobem sentit en el propi fer les coses.

 

Si estudiem per treure bones notes,

estudiem concentrats en les bones notes,

no concentrats en l’estudiar.

La nostra ment no està en el que fa el nostre cos,

i l’esforç i el sentit es dilueixen.

Si estudiem per estudiar, per comprendre, per aprendre,

tota la nostra ment es concentrarà en l’estudi

i la nostra acció podrà superar les dificultats.