Servei comunitari

Abastint el rebost!

Els alumnes de 3r d’ESO estan duent a terme una acció solidària dins la matèria Servei comunitari que fan tots els alumnes de 3r o 4t d’ESO de les escoles de Catalunya.

En el nostre cas el servei el fem amb el projecte DISA (distribució solidària d’aliments) que depèn de la parròquia del municipi.

La primera activitat fora del centre que han fet ha estat col·laborar en la classificació dels aliments i productes recollits a Premià de Mar durant el Gran Recapte que va organitzar el Banc dels aliments.

Paral·lelament, dins de l’àrea de Ciències Socials, els alumnes també estudiaran altres iniciatives que existeixen al món que destinen les seves activitats a resoldre la desigualtat d’oportunitats pel que fa a l’accés a l’alimentació.

A banda de les activitats concretes que fan i els aprenentatges que incorporaran, el projecte vol promoure l’iniciació dels joves en les activitats solidàries per a què siguin, en un futur més o menys proper, ciutadans amb consciència solidària i de cooperació.