L’alumnat d’ESO al teatre Poliorama

L’alumnat d’ESO i el seu professorat hem assistit a la representació de l’obra de teatre Maremar, de la companyia Dagoll Dagom. A través del viatge de Pèricles, de la mà de Shakespeare, els nou actors de la companyia ens han portat a un seguit d’aventures, desventures i naufragis en una experiència atemporal. A través de la seva coreografia brillantment interpretada, hem sentit a la pell el trasbals de la pèrdua, del retrobament i dels llaços de la sang. Les veus excel·lents dels actors ens han emocionat i, tot i que l’argument era difícil i ple de girs, el cor i la pell han vibrat amb el que ens transmetien. Després hem gaudit d’una estona d’esbarjo al Parc de la Ciutadella. Hem gaudit d’una obra de teatre de molta qualitat i d’una jornada de convivència.