Segona fase del Fem Mates 2019

El passat dissabte dia 6 d’abril a l’IES Thalassa de Montgat l’alumnat seleccionat de 1r i 2n d’ESO vam participar a la segona fase del Fem Mates 2019. Un matí intens, amb una primera part amb proves individuals i una segona part amb una ginkama matemàtica pels voltants de l’institut. Una bona forma de compartir i conèixer d’altres nois i i noies. Del resultat de les proves individuals el nostre company D.F de 2n d’ESO va quedar 6è classificat, i per tant passarà a la fase final que es celebrarà a Tarragona el proper dia 4 de maig. En cas que en aquesta fase quedi classificat entre els tres primers quedaria seleccionat per representar Catalunya a la Olimpíada Estatal d’alumnes de segon d’ESO.

Cal recordar que tot l’alumnat de 1r i 2n han estat treballant al llarg del primer trimestre en aquesta dinàmica matemàtica on es treballen els problemes de matemàtiques de forma competèncial.