Nous participants en el concurs de Fem Mates 2019

Com en els darrers anys l’alumnat de 1r i 2n d’ESO participa en el concurs Fem Mates que s’organitza des de la FEEMCAT amb el suport del Departament d’Ensenyament.

Aquest concurs es realitza en diferents fases. La primera es treballa a les escoles i en grups a partir d’una sèrie de problemes que han de resoldre on es valora més el COM s’arriba a la solució que LA resposta final.

De tots els grups que es presenten es fa una selecció que va en funció del nombre d’alumnes del centre. Pel nombre, a la nostra escola, li correspon 1 grup.

Aquest any han estat seleccionats de 1r d’ESO:  Àlex Ballesta, Nell Abril Segurana, Laia Rubís Casas, Emma Jiménez

i de 2n d’ESO: Alba Torrrero Martí, Anna Iriso Wicijowski, David Fernández Fontcheca i Jana de la Peña Mateos

Aquest curs es celebrarà la segona fase a l’Institut Thalasa de Mongat el dia 6 d’abril. Sort i encerts.