El Nadal a l’escola !

Una altra festa que celebrem amb molt d’entusiasme és el NADAL.

– Com cada any els alumnes de P-4, amb l’ajuda dels de 3r ESO, han confeccionat un pessebre fet amb pots d’actimel i plastilina. Això és el preàmbul d’una sortida que fan els dos mateixos grups a la fira de Santa Llúcia de Barcelona.

– Els alumnes de 6è de Primària han participat en una cantada de nadales que ha organitzat Ràdio Premià: LES ESCOLES A LA RÀDIO

– Els grups d’ESO han decorat les aules amb material reciclat i han sorgit coses força originals.

– Els més petits han sortit per primera vegada de l’escola per anar al bosc a buscar el TIÓ. Ja a la classe, li donaran de menjar perquè “cagui “ força coses.

– Tots els cursos d’Infantil i Primària han preparat el festival de Nadal amb cançons i poemes. Com a novetat, els cicles Mitjà i Superior de Primària han fet el festival al Teatre L’Amistat.

– Els del 1r d’ESO, en l’optativa de ceràmica, han fet un pessebre per portar-lo al Castell de Burriac l’últim dia del trimestre, però no hem pogut fer la sortida per la pluja.

– Els alumnes del Cicle Inicial de Primària han fet una visita a l’Associació de Pessebristes de Premià de Mar. I l’Escola Assís ha cedit el pessebre de plastilina per a l’exposició d’aquest any.

– L’alumnat d’ESO s’ha intercanviat felicitacions de Nadal fetes per ells mateixos a mà. Quins artistes!

– Uns quants alumnes de 4t d’ESO han preparat una petita representació dels Pastorets, justament un quadre que explica com és que del TIÓ en surten tantes coses:

“Per Nadal, d’ara en endavant, els infants amb il·lusió,

per recordar al Déu infant, a la Verge i al pastor,

uns presents demanaran tot clavant cops de bastó

a l’esquena del TIÓ”

BON  NADAL a tots!

Us esperem el dia 2 per la tarda per rebre els Patges Reials!!!!