BONES FESTES!!! P-5

Bon dia!!!
Després d’una setmana intensa, avui ja hem marxat amb tot enllestit (feines, treballs, cantades, regalets,…) i sobretot amb moltes ganes de celebrar amb la família les FESTES DE NADAL.
Aquest matí hem fet cagar el Tió amb moltíssimes ganes i gràcies a ell hem esmorzat… Llegeix més»

Pessebre de Plastilina

Bona tarda mares i pares,
Aquesta setmana si heu passat pel passadís de l’escola, al costat de la classe de P4, haureu vist que hi ha un Pessebre fet amb ampolles de plàstic folrades amb plastilina.
Aquest Pessebre ha estat realitzat per l’alumnat de P4 i 3r… Llegeix més»

UN DIA A P3!

Benvolguts/des  pares i mares de P3,
Tal i com us vam explicar i mostrar a la reunió d’adaptació, els vostres fills i filles passen moltes hores a l’escola i realitzen moltes activitats.
Estem molt contents de compartir-ho amb tots vosaltres, així que aquí us deixem unes imatges… Llegeix més»

CASTANYADA A P3

Benvolguts pares i mares de P3!
Us donem la benvinguda al bloc Tic-tac amb una de les festes més tradicionals que celebrem a l’escola:
LA CASTANYADA!
Els nens i les nenes de P3 han col·laborat i treballat molt, dimecres van portar a l’escola els ingredients necessaris per a… Llegeix més»

Sortida al bosc de P4

Aquesta època, la tardor, l’aprofitem per anar al bosc a veure la vegetació, els colors i així conèixer una mica més quins animals hi habiten.
El passat 24 d’ Octubre l’alumnat de P4 i P5 va anar a Vallgorguina, a Can Clarens, a visitar i gaudir… Llegeix més»

Panellets i castanyes a P4

Aquesta setmana a P4 ha estat viscuda amb intensitat. Hem estat parlant dels diferents aliments que podem trobar per aquesta època de la tardor i dels panellets i de les castanyes.
Dimecres ens van dur tots els ingredients necessaris per poder elaborar els panellets (ametlla molta,… Llegeix més»