Inici de curs 2020

El dilluns dia 14 hem obert les portes a un nou curs. Ho hem fet amb molta il·lusió i amb moltes mesures de prevenció: entrades esglaonades, files separades, presa de temperatura, gel hidroalcohòlic, mascaretes, separació, ventilació…. Hem de dir que l’alumnat va arribar molt conscienciat!!!.

Vam tenir la visita de TV3, per captar aquestes primeres imatges de l’entrada a l’escola. Ho vau poder veure el mateix dilluns al programa PLANTA BAIXA. Aquí el podeu veure

Esperem poder gaudir d’aquest curs amb la màxima NORMALITAT.

BON CURS  2020-21  A TOTHOM !!!!!

Meet per entrevistes

Amb aquest vídeo podreu trobar una forma senzilla de poder accedir al programa Meet per realitzar les entrevistes virtuals.

Fi de curs 19-20 !

Malgrat les estranyes condicions en què s’ha desenvolupat aquest darrer tram del curs, des de l’escola hem volgut que tots els nostres alumnes tinguessin l’oportunitat d’acomiadar-se del tutor/a i dels seus companys/es. Per això hem organitzat sessions de comiat de 45 minuts per torns durant… Llegeix més»