Tancar un cercle

Aquesta és la sensació que he tingut ensenyant la meva nova exposició, Maelström, als alumnes de 4t d’ESO de l’Escola. Aquest sentiment ha estat doblement intens per haver-ho fet des de la posició de docent en pràctiques de l’escola i acompanyat d’en Xavi, el professor… Llegeix més»

Projecte FC Barcelona contra el Bullying

Durant aquests dies, l’alumnat de tots els cursos de primària de la nostra escola participa en un projecte de la Fundació del FC Barcelona contra l‘assetjament escolar i el ciberassetjament amb l’objectiu de prevenir aquesta problemàtica i millorar la convivència entre companys/es. Les sessions es realitzaran en diferents àmbits:… Llegeix més»

Cada dia té el seu bon dia!

A la nostra escola tenim molt clar que tant important és treballar el saber com el fer i el SER.
És per això que sempre dediquem els primers minuts de la primera classe del matí a fer un “Bon dia” que serveix per saludar, acomodar-se per… Llegeix més»

Contagia’m la teva PAU

Enguany per a commemorar el dia  Escolar de la No-violència i la Pau ens hem sumat a la iniciativa que ens ha arribat des del SoM mdp, que consisteix en la possibilitat de capgirar el sentiment de rebuig que desperta, en el context  mundial actual,… Llegeix més»