Cada dia té el seu bon dia!

A la nostra escola tenim molt clar que tant important és treballar el saber com el fer i el SER.
És per això que sempre dediquem els primers minuts de la primera classe del matí a fer un “Bon dia” que serveix per saludar, acomodar-se per… Llegeix més»

Contagia’m la teva PAU

Enguany per a commemorar el dia  Escolar de la No-violència i la Pau ens hem sumat a la iniciativa que ens ha arribat des del SoM mdp, que consisteix en la possibilitat de capgirar el sentiment de rebuig que desperta, en el context  mundial actual,… Llegeix més»

Han passat els Reis !

Un any més l’AFA ha fet possible que els Patges Reials vinguin a l’escola per a rebre les cartes que han escrit els nostres nens i nenes  per als Reis d’Orient.
Aquest any, però i degut a les mesures de prevenció per a la COVID-19, van… Llegeix més»