CELEBREM SANT JORDI

BONA TARDA FAMÍLIES,

LA PASSADA SETMANA VAM ESTAR CELEBRANT SANT JORDI A L’ESCOLA.

PER FER-HO, VAM PORTAR TOT DE CONTES I LLIBRES PER RECOMANAR ALS COMPANYS I COMPANYES I ELS VAM EXPLICAR.

TAMBÉ VAM ANAR DIVENDRES A VEURE EL CONTE DEL SANTI, UNA BONICA REPRESENTACIÓ DEL CONTE D’AQUEST ANY. A LA SORTIDA TAMBÉ VAM PODER GAUDIR DEL PARC CENTRAL NOU.

A LA TARDA, A PSICO, ENS VAM POSAR EN LA PELL DE DRACS, SANT JORDIS I PRINCESES EN DIFERENTS JOCS PLENS DE MOVIMENT. VA SER MOLT DIVERTIT!

US DEIXEM UNES QUANTES FOTOGRAFIES COM A MOSTRA

P5C

1. Zaida i Ivan (Eiden)

BON DIA NENES I NENS DE P5 C
    QUIN DIA DE SANT JORDI MÉS COMPLET VAU TENIR!
    A CASA ESTEM MOLT CONTENTS AMB AQUESTA IDEA TAN GENIAL DE RECOMANAR LLIBRES ALS COMPANYS/ES, GRÀCIES A AQUESTES RECOMANACIONS L’EIDEN VA TENIR MOLT CLAR QUIN LLIBRE VOLIA PER SANT JORDI. NO DEIXEU MAI DE LLEGIR PERQUÈ VIUREU UN MUNT D’HISTÒRIES FANTÀSTIQUES!
    UNA ABRAÇADA MOLT GRAN!

2. Samuel i Laura (Ian)

QUINS LLIBRES MÉS BONICS VAU PORTAR A L’ESCOLA!! ENS AGRADA MOLT VEURE LES COSES QUE FEU A CLASSE I COM COMPARTIU ENTRE TOTS LES VOSTRES EXPERIÈNCIES.
    SEGUR QUE VA SER UN DIA FANTÀSTIC I PLE D’EMOCIONS 😀
    SI LLEGIU SOVINT US AJUDARÀ A ENTENDRE LES LLETRES CADA DIA MILLOR. ENCARA QUE JA ESCRIVIU I LLEGIU SUPER BÉ!!!
    MOLTS PETONS!!

3. Marta (mare Arlet)

Quin dia de Sant Jordi tan especial que vareu tenir!!!!! Els libres son molt importants, ens ensenyen moltes coses divertides, histories boniques i especials, i moltes i moltes coses més!!!! Vosaltres aviat podreu gaudir de la lectura!!!! Ara continua gaudint de dies com aquest!!!!