GUANYADORS DEL CARTELL ALTERNATIU SANTES 2017!!!

Famílies!!

Si ja ens feia il·lusió explicar-vos que el cartell que P4B sobre les Santes havia estat un dels 15 finalistes, encara ara ens fa moltíssima més il·lusió dir-vos que el cartell ha estat escollit el guanyador d’aquest any!!

Ahir, dijous 13 de juliol, ens vam trobar amb el màxim nombre de famílies de P4B que van poder assistir a la trobada que el Tot Mataró va organitzar per celebrar la gran notícia! Les famílies i nosaltres vam poder gaudir i viure d’un instant molt emocionant i molt molt feliç pels nostres alumnes de P4B que se’ls veia més que contents i super il·lusionats!!
Us copiem l’enllaç del Tot Mataró digital on explica més extensament part del que s’ha treballat per arribar al cartell.

Donem l’enhorabona també als protagonistes dels cartells que han guanyat el segon premi i el premi del jurat!

MOLTES FELICITATS!!!