eTWINNING QUALITY LABEL

Ja fa més de 7 anys que participem anualment i en diferents ocasions en els projectes eTwinning. Per aquells/es que no sabeu massa de què es tracta us podem dir que l’acció eTwinning és una iniciativa de la Comissió Europea que pretén animar les escoles europees a col·laborar mitjançant les tecnologies de la informació i la comunicació proporcionant la infraestructura necessària.

Enguany ens han atorgat el segell de qualitat del projecte “English Rocks!” ja que continuem complint amb els 6 criteris establerts:

1. Innovació pedagògica i creativitat.
  2. Integració en el pla d’estudis de l’escola.
  3. Comunicació i interacció entre les escoles que participen del projecte.
  4. Col·laboració entre centres escolars associats.
  5. Ús de les noves tecnologies.
  6. Grau d’impacte en l’aprenentatge de l’alumnat.