JORNADA DE PORTES OBERTES 2019

Benvolgudes famílies!
Aquest curs la Jornada de Portes Obertes es realitzarà dissabte 16 de març a les 11h.
A les 11h, les i els mestres, alumnes i famílies de l’AFA de l’escola us esperem a l’entrada. Cap a les 11:30h, al gimnàs, compartirem amb vosaltres els elements més importants del nostre Projecte Educatiu i cap a les 12:15 i fins les 13:30h podreu visitar l’escola lliurement. Trobareu mestres i alumnes que us continuaran resolent les vostres preguntes i dubtes.
Durant la xerrada al gimnàs, us demanem que vingueu sense infants (exceptuant nadons). Per això, una zona del pati de primària estarà habilitada perquè algun familiar pugui estar-s’hi amb els infants. Durant la visita a l’escola sí que podreu fer-la amb els vostres fills i filles.
Disposeu de més informació clicant aquí.

1. Silvia Sánchez López

Hola. M agradaria saber quina documentación necessito per inscribiré al meu full de 4 anys a p4, venim de fora i encara no estem empadronats a Mataró. Montes gràcies.

2. José Luis Sáez Sáez

Mis 2 webs (sin publicidad) pueden interesar a ese Centro, profesores, alumnos: yofrenoelcambioclimatico.blogspot.com (MENOS es MEJOR) y plantararboles.blogspot.com, un manual para reforestar, casi sobre la marcha, sembrando semillas de árboles autóctonos en zonas deforestadas, baldías, más o menos cercanas al lugar de su recolección. Salud, José Luis Sáez