Els alumnes de 5è preparats per la Cantània!!!

Tretzena edició a Mataró d’aquest projecte de formació musical iniciat per l’Auditori de Barcelona ara fa més de 25 anys. Més de 1.100 estudiants de cinquè de primària de les escoles de Mataró i Argentona han treballat una cantata al llarg del curs, i finalment la canten en públic.
La cantata d’enguany ha estat composta per Àlex Martínez i escrita per Marta Buchaca.
Enguany també són els nostres alumnes de 5è el que ens emocionaran amb un concert únic!
Dissabte 13 de maig a les 12 hEscoles participants: Antonio Machado, Escola d’Argentona, Josep Manuel Peramàs i Marta Mata.
Aquí us mostrem el cartell d’enguany amb tota la informació.
 Cantània 2017 – La nit dels malsons

I si el curs passat no vau estar atents… aquí teniu el vídeo del concert 2015-2016 on també van participar els nostres alumnes!