CONSELL D’INFANTS

El passat 20 novembre de 2019 es va constituir el Consell d’Infants de Mataró per aquest curs 2019 – 2020. Els nostres representants de 5è i 6è són l’Unai Campos alumne de 5èA que estrena candidatura i la Bruna Estrada, alumna de 6èB que continua la seva representació per segon any.

Què és?
És un grup de nens i nenes de Mataró que es reuneixen per parlar sobre temes relacionats amb la ciutat i donar la seva opinió. També parlen sobre els drets dels infants i com donar-los a conèixer a la ciutadania.

Sobre quins temes tracta?
Cada any, el Consell d’Infants decideix el tema que vol tractar. La temàtica triada per aquest curs ha estat el canvi climàtic.