CONSELL D’INFANTS

El passat dimecres 21 de novembre es va constituir, a la sala de plens de l’Ajuntament, el Consell d’Infants de Mataró per aquest curs 2018 – 2019, on hi ha representants d’alumnes de 5è i 6è d’alumnes d’escoles de la ciutat. En el cas de la nostra, són en Marc Fidalgo alumne de 6èA i que ja és el seu segon any com a representant, i la Bruna Estrada, alumna de 5èB que estrena candidatura.

Què és?
És un grup de nens i nenes de Mataró que es reuneixen per parlar sobre temes relacionats amb la ciutat i donar la seva opinió. També parlen sobre els drets dels infants i com donar-los a conèixer a la ciutadania.

Sobre quins temes tracta?
Cada any, el Consell d’Infants decideix el tema que vol tractar. La temàtica triada per aquest curs 18-19 ha estat dels animals centrant-se en la cura i defensa dels animals en general (des de domèstics a salvatges i exòtics) i en contra del maltractament.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *