CAMPANYA DONACIÓ DE SANG

Aquest divendres 31 de maig de 15:30h a 19:30h campanya de recollida de sang a l’escola. I per què? doncs perquè els alumnes de 4tB ho han estat treballant des de fa un temps quan van estar parlant a l’aula de perquè hi havia alguns alumnes que es trobaven cansats, a què era degut això, fet que va portar a parlar i investigar sobre els hàbits i l’alimentació i com aquesta repercutia en el cos on finalment van necessitar saber com en el moment que mengem qualsevol aliment el cos l’absorbeix i l’integra a la sang. D’aquí l’interès i motivació de contactar amb el banc de sang i organitzar aquesta campanya.
Us hi esperem!!