CAGA TIÓ, TIÓ DE NADAL…

caga torrons
que són més bons!
Caga! caga! i caga!

Ja fa uns dies que el Tió de l’escola va arribar… entre totes i tots hem fet el possible perquè mengi bé, no passi gana, estigui calent durant el dia i la nit, … les i els alumnes han sortit a estones per veure’l de ben a prop, tocar-lo, pujar-s’hi damunt seu, acariciar-lo, … o senzillament mirar-lo i admirar-lo, perquè sense adonar-nos han anat passant els dies, i ben aviat el farem cagar… ens trobarem al seu voltant, mirant-lo i cantant-li cançons, aquelles que millor sabrem tot esperant que els nostres somnis i desitjos es compleixin, tot esperant que sota la manta que l’ha estat protegint del fred, apareguin algunes coses, alguns regals, … en definitiva, que la seva màgia continuï contagiant-nos i faci que avui, sigui un dia molt especial!!