Benvinguda al nou curs 2017 – 2018!

Benvolgudes famílies!!

Esperem que aquells i aquelles que ja estigueu treballant, hagueu gaudit molt de les vacances! i que els que encara no les heu acabat, les continueu gaudint al màxim!!

Abans de donar per començat el curs, deixem anotades algunes informacions importants que es van donar a final del curs passat i que potser, després de les vacances han quedat una mica oblidades.

DILLUNS 4 DE SETEMBRE
(només famílies de P3 sense els vostres fills i filles)

Les famílies noves de P3 teniu reunió amb les tutores dels vostres fills i filles a les 17h a les aules de P3A i P3B, on us donaran la benvinguda i aquelles informacions importants que cal que sapigueu.

El mateix dilluns, en finalitzar la reunió caldrà que us apunteu a les llistes que hi haurà penjades a les aules per dir l’hora que vindreu amb els vostres fills i filles durant el matí del divendres 8 de setembre.

DIVENDRES 8 DE SETEMBRE
(totes les famílies de l’escola amb els vostres fills i filles)

Totes les famílies de l’escola amb els vostres fills i filles, podreu venir durant el matí de 9h a 14h a conèixer el tutor o tutora, l’aula, etc.
Les famílies de P3, que ja tindreu un horari fixat, també vindreu al llarg del matí.

Si teniu qualsevol dubte, podeu trucar-nos a l’escola o enviar un correu electrònic.