6è A MADRID…

Des d’ahir dilluns i fins aquest divendres 7 de juny, les i els alumnes de 6è han anat al viatge de final de curs a Madrid! Ja des del primer moment estan gaudint al màxim de les activitats que elles i ells mateixos han anat planificant al llarg de tot el curs… perquè el viatge de final de curs, està planificat, organitzat i gestionat entre les tutores de 6è i els mateixos alumnes! una experiència única i que els permet poder conèixer en tot moment què faran i quan, però sobretot perquè. Ens veiem a la tornada! gaudiu!!