Assemblea General: iniciem un nou curs

Donem la benvinguda al curs 2018-19 i a les noves famílies que s’incorporen a l’escola Antonio Machado!

Com sabeu, a l’inici de curs celebrem l’Asssemblea General de l’AFA, punt de partida als projectes que tirem endavant cada any.

Des de l’AFA gestionem serveis per a famílies i alumnes. Acollides, menjador, extraescolars, espai familiar, festes a l’escola, sortides amb la colla gegantera, colònies en família, jornades de treball… i molt més!

Per fer-ho possible, la participació de les famílies és molt important. Aquest curs tenim nous reptes i propostes i necessitarem la màxima col·laboració de la comunitat de l’escola Antonio Machado. Ens ajudes?

Convocatòria

T’esperem divendres 19 d’octubre a les 18h al gimnàs de l’escola per celebrar l’Assemblea General i donar el tret de sortida a aquest nou curs 2018-19. Per facilitar la participació de les famílies, hi haurà servei de monitoratge gratuït.

L’assemblea és oberta a totes les famílies del centre, no obstant cal recordar que les activitats gestionades per l’AFA es financien amb les quotes de les famílies sòcies. L’aportació de la quota és un recurs vital per garantir tots els projectes i només són 20€ per família a l’any. Fes-te soci! Junts fem escola!

Mira quin video hem fet amb algunes de les activitats realitzades l’any passat!