DISSENY DEL GEGANT

PER TAL DE COL·LABORAR AMB UNA INICIATIVA DE L’AFA ELS NENS I NENES DE P3B I P5B ENS VÀREM AJUNTAR. AQUESTA INICIATIVA CONSISTIA EN PENSAR I DISSENYAR UN NOU GEGANT PER A L’ESCOLA.

ÉS PER AIXÒ QUE VÀREM ESTAR PARLANT DEL GEGANT ACTUAL, EL TONI, I DE LA RELACIÓ QUE TENIA AMB L’ESCOLA. A PARTIR D’AQUÍ VÀREM ESTAR PENSANT I DISSENYANT DIFERENTS PROPOSTES EN PETITS GRUPS.

FINALMENT VÀREM ARRIBAR AL CONSENS DE QUÈ VOLÍEM UNA GEGANTA. ENTRE TOTS I TOTES VÀREM DISSENYAR LA NOSTRA GEGANTA AMB LA PANTALLA DIGITAL: UNA ALUMNA AMB UN LLIBRE DE L’ANTONIO MACHADO.