CELEBREM LA CASTANYADA

Hola famílies!!!

El passat dimarts 31 d’octubre  vam celebrar la Castanyada a l’escola.
En primer lloc, vam entrar a la classe, vam fer pipi al lavabo i vam baixar a la pista.
Més tard, quan tots els alumnes de l’escola van arribar, vam donar la benvinguda a les castanyeres.
 Després, les castanyeres van ballar la cançó de la “Castanyera rockera”.
A continuació, van sortir tots els grups classe a ballar la dansa que s’havien preparat.
Quan tots vam acabar, els mestres van fer un ball molt xaxi piruli.
Finalment, abans de recollir i jugar al pati, vam menjar les castanyes, les galetes i els panellets que havíem preparat entre tots els alumnes de l’escola.

Adéu i fins aviat!

Alumnes de 3r B i Dani

1. MARYAM

hola soy la Maryam y la fiesta de la castanyada era superrr chuli me lo eh pasado muy bien con todos mis companyeros i tambien no estan mal las galletas i los panellets melo eh pasado xaxi piruli!