EL CAMÍ DE L’ARI AL MACHADO

Com ja vau veure en un altre entrada al bloc, l’Ari és una mestra de pràctiques que ha estat amb nosaltres un mes i mig.

Durant aquest temps, ens ha ensenyat moltes coses, com per exemple, els cossos geomètrics. Vam fer una excursió al parc per fer fotos a cossos geomètrics per després posar-les en comú amb tot el grup, per finalment, fer un mapa conceptual gegant! Hem posat què són els cossos geomètrics, quins tipus hi ha, les seves característiques i com exemples, hem enganxat desplegables i les fotos de la sortida.

A més, hem estat durant setmanes preparant una exposició de música dels nostres països per convèncer a la resta de grups començar el cor amb el nostre país. Finalment, vam escollir el país de Mèxic i ara estem treballant la cançó “llorona”.

Ens han passat els dies molt ràpids i ha arribat el moment de dir adéu a l’Ari 💔😭. Esperem que et vagi molt bé!

Gràcies per tot!❤

1. malak el moussaoui

hola Ari estic molt enfadada perquè ja vas de l’escola, ens ajudada moltíssim en aquests mesos.

I espero que compleix els teus somnis

TASTIMEM

2. Nil Poza

És una pena que l’Ari s’hagi quedat tant poc temps a l’escola però tot i així ens has ensenyat molt.

Espero que puguis arribar a ser una gran professora.

T’estimem!❤

1. ❤✨Pol

Hola Ari
      gracias a tu he aprengut molt mes de el que savia. Et trobu a faltar cada día de classe. Ara es mes aburrit sempre estarás en els nostres cors💙.

#soldadocaido

3. María García

Agraeixo molt tot el que ens a ensanyat durant aquestes setmanes l’Ari, gràcies a ella tots sabem moltisimes coses més sobre les cossos rodons. Es una pena que nomès hagi estat un mes i mig, pero ens ho hem passat genial amb ella! Estem tots molt agraits, gràcies Ari ❤️

4. Ariadna Toyos Junza

M’ha agradat molt tot lo que he apres amb L’Ari, m’ha ajudat molt i per aixó crec que serà molt bona professora. Estic segura que t’anirà molt bé i que t’ho passaràs molt bé.

T’estimem❤️

5. Shary ✨❤️

L’Ari asigut molt bona persona i la (extrañaremos) moltisim perqué explica molt bé tot .
    Jo ,la (extrañare) moltisim i la estimen moltisim ( ˘ ³˘)♥ Ari si están leyendo esto guapísima (╥﹏╥).

6. Luanna

Hola Ari 👋🏻espero que hajis pasat molt bé amb nosaltres aquet mes i mig. Aquets dies amb tu hu he pasat genial i espero que pasis per la escola.
    (cumple tu sueños de ser profe)😀👩🏻‍🏫

Gracias per ( alludame) tant aquet mes i mig.❤ Te (estrañamos)molt

T’estimo❤❤❤❤

#soldadocaido

7. Maryam✨

Hola Ari!! (espero que estiguis llegint això
    Quina pena que no hagi vingut al dia del teu comiat, hem sap greu. Però des de aquí t’he envio un gran peto!
    Espero que el teus somnis es facin realitat! 💕A mes a mes et dic una cosa, que tens una veu mòlt bonica!! Ets molt talentosa i et mereixes tot el mon😊
    Esperem que ens parlis alguna vegada, ja que tothom t’estima!! Agraeixo molt tot el que he après amb tu.
    Una gran abraçada des de distancia.

8. Unai

hola Ari!!!!! me hubiese gustado que te quedaras mas tiempo es como muy raro estar en la clase sin ti no trabajar contigo se hace aburrido :(no te ofendas Judith que tú eres la mejor de las clases::)a lo que iba que muchísimas graacias por todo i un beso i un abrazo

te dejo un link de como dibujar a los personajes de Harry Potter (si alguien quiere verlo que entre;) son algunos.

9. Noa ❤️✨

Per a mi l’Ari m’ha ensenyat moltes cosa s’ha portat molt bé amb nosaltres,ha tingut moltíssima paciència i encara que no he estat el dia que t’has anat, vull que sàpigues de part de tots que et trobarem a faltar❤️

10. Adriana❤️✨

L’Ari aquest mes que ha estar amb nosalteres ens ha ajudar moltisim.

Espero que aconsegueixi lo que ella vol ser, que segur que si perque ho fa genial y sobretot la música que ho fa genial.

Tota la classe et trobarem a faltar t’estimem❤️.