TRIA DE LA DISFRESSA DE 2nA PER LA FESTA DEL CARNAVAL

Hola famílies de 2n A!

Fa uns dies L’I. G. P. ens va comentar que s’acostava la festa del Carnaval i que poder hauríem de començar a parlar sobre de que volíem disfressar-nos.

Per aquest motiu vam acordar que cadascú faria una proposta per escrit d’una disfressa i l’exposaria a la resta dels companys i companyes de la classe.

Un cop vam fer les exposicions vam pensar una sèrie de criteris que ens podien ajudar a decidir quina disfressa podia anar-nos millor. Alguns dels criteris que vam pensar van ser els següents: que no fes por, que fos alegre, que no l’hagués triat un altre grup, que no l’haguèssim fet abans, que ens poguessin reconèixer,…

A continuació, per facilitar-nos la tria, vam descartar aquelles propostes que ja havien escollit altres grups i vam escriure en unes cartolines de paper les disfresses que quedaven.

Més tard, per tal de decidir quina disfressa ens podia anar millor, vam acordar que faríem un cercle per cada criteri que complís una disfressa. Per tant, la disfressa que tingués més cercles seria la que dissenyaríem pel Carnaval.

A l’acabar, vam comptar el nombre de cercles que tenia cada disfressa i ho vam representar gràficament fent ús de diferents materials (blocs de colors, reglets numèrics, dits de les mans, fileres o columnes de gots,…).

Finalment, vam observar els resultats i vam descobrir que ens disfressaríem d’arcs de Sant Martí!!! Estem molt contentes i contents de la tria i tenim moltes ganes de començar a dissenyar la nostra disfressa!!! Us continuarem informant.

Abans però, us volem passar un grapat de fotos perquè veieu tot el camí que hem seguit fins decidir-nos.

Esperem que us agradi. Adéu!

Alumnes de 2n A, Dani i Nada

CLICA PER VEURE LES FOTOS

1. DANI

Hola Miguel!
    Estic molt content que hagis escrit al bloc.
    Espero que els teus companys i companyes també s’animin a fer-ho.
    Ens veiem per l’escola!
    Dani