Les nostres prioritats

-L´acompanyament educatiu i l´acollida emocional dels alumnes mitjançant l´acció tutorial i les activitats dirigides a fomentar el creixement personal i el desenvolupament d´hàbits i habilitats socials.

– La promoció personal i l’accés de tots els nens i nenes a l’art, la literatura, el lleure o l´esport  a partir de la participació en projectes com ara el“Tàndem” que es basa en l´aprenentatge d´un instrument musical en horari lectiu, a partir de 4t de primària, a través de la col·laboració amb l´Escola de Música centre de les Arts de l´Hospitalet.

-L’aprenentatge de les llengües i el foment de  consciència plurilingüe.

-El desenvolupament de la competència lingüística des d’un enfocament comunicatiu i funcional, optant decididament per vehicular el procés de desenvolupament lingüístic al voltant de la dimensió literària.

-El desenvolupament de les competències relacionades amb l’accés a la informació i la seva gestió, potenciant l´anàlisi crítica, la síntesi, la reorganització d’aquesta informació i la transmissió adequada més adequada d’aquesta.

-Possibilitar a l´alumnat esdevenir gestor del seu aprenentatge, conscient  de les seves capacitats i que pugui identificar les seves necessitats per tal de construir un sentiment de competència personal que el motivi davant l´aprenentatge.

-La promoció dels valors relacionats amb l’autonomia i la iniciativa personal (responsabilitat, perseverança, autocrítica,control emocional, etc…).

-La priorització de dinàmiques que fomentin la construcció conjunta dels aprenentatges , com ara el treball cooperatiu i el creixement a través del diàleg (aprenentatge dialògic).

-El treball per a la millora dels resultats acadèmics i l´optimització de recursos per tal d´aconseguir aquesta millora.

-La formació de persones actives en la construcció d´una societat democràtica , tolerant i solidària.

-La participació de les famílies a la vida del centre i a dinàmiques específiques d´aula.

El treball en xarxa amb centres educatius i entitats del barri i de la ciutat per abordar conjuntament projectes que donin resposta a les necessitats de la comunitat educativa.

Globalment volem generar les condicions, tant pedagògiques com organitzatives que possibilitin  una educació integral i un bon desenvolupament personal i relacional dels nens i nenes per tal que esdevinguin persones autònomes, responsables competents i compromeses. El respecte, la tolerància i la cooperació entre les famílies i l´escola seran els elements fonamentals de la nostra manera d’entendre l’educació.