7è PREMI RIBERA D’EBRE DE POESIA RECITADA

El passat dissabte 20 d’abril a la Sala noble de Ca Don Joan de Vinebre, es van celebrar el 7è Premi Ribera d’Ebre de Poesia Recitada, on van participar en l’acte els nostres alumnes de l’escola municipal de Flix amb l’actuació de Iker Romero amb el violí acompanyat de Marc Mur. Per altra banda amb l’actuació de la Txell Puig amb el clarinet acompanyada de Martí Sabaté al piano.

V PREMIS PETJADES

El passat dijous 18 d’abril a Can Don Ventura de Flix, l’escola de música municipal va participar al l’acte de lliurament dels V Premis Petjades, amb una actuació de les nostres alumnes i director. Bruna Sans amb la flauta travessera va tocar la peça Sicilienne opus 78 de Gabriel Fauré, Aina Rey també amb la flauta travessera amb la peça Le petit negre, de Claude Debusy amb Alfons Guiu al piano.

34A PRIMAVERA MUSICAL

Benvolgudes famílies,

Us convidem aquest proper diumenge 14 d’abril a gaudir del concert de LiebesGarten, conjunt musical format per Olga Miracle (soprano), Emili Gispert (tenor) i Maria-Neus Devesa (pianista) que interpreten obres de Beethoven i Schumann, en la forma de cicles de Lieder, on dues veus s’entrellacen recolzades pel piano.

25A SETMANA CULTURAL

Del 2 al 8 de febrer comença a l’escola la 25a Setmana Cultural
Divendres 2 de febrer:
Curs de violoncel a càrrec d’Oriol Aymat Fusté, membre del grup Blaumut i d’orquestres com Vespres d’Anardí.
Us hi esperem!!!