Els alumnes de Medi Rural guanyen la 2a edició de la Hackaton pagesa contra el malbaratament alimentari

Ja tenim guanyador de la 2a edició de la Hackaton Pagesa 2020

En el marc de la Jornada per a l’aprofitament dels aliments i la prevenció de les pèrdues i el malbaratament, s’ha donat un Diploma i una jornada d’espigolament a l’alumnat de l’Escola Agrària del Solsonès que ha estat el guanyador de la 2a edició de la Hackaton Pagesa 2020, amb el projecte: Recuperem la poma rallada, remei natural de les nostres àvies.

La Hackaton Pagesa és una iniciativa organitzada pel Departament d’Agricultura amb la col·laboració de la Plataforma Aprofitem els Aliments per sensibilitzar els joves i el sector i generar un recull d’idees per recuperar el valor dels aliments a la societat i prevenir/reduir les pèrdues al sector agroalimentari.

Enguany, la Hackaton Pagesa ha consistit en la realització de 3 jornades d’un matí a les Escoles Agràries del Solsonès, Vallfogona de Balaguer i Monells els dies 7, 8 i 9 d’octubre, respectivament, i 1 sessió final en línia que es va desenvolupar el passat 13 d’octubre amb la participació de l’alumnat autor dels projectes “seleccionats” i de representants del sector (FCAC, JARC, Unió de Pagesos i AECOC). Durant aquesta sessió en línia, es va seleccionar una idea guanyadora que és la que ha estat premiada .

Podeu llegir tota la nota de premsa en el següent enllaç: http://agricultura.gencat.cat/ca/inici/nota-premsa/?id=389176