T’esperem al curs ‘Benestar animal a l’escorxador’ que hem preparat des de l’Escola Agrària del Pallars

Des de l’Escola Agrària del Pallars, hem organitzat el curs ‘Benestar animal a l’escorxador‘ que tindrà lloc del 10 al 24 de maig de 2021.

El curs ‘Benestar animal a l’escorxador‘ s’emmarca dins l’oferta de formació contínua de l’Escola Agrària del Pallars i pretén oferir la formació bàsica i necessària que permeti al personal que treballa a l’escorxador manejar els animals en les millors condicions de benestar possibles. Aquesta formació capacita a aquelles persones que treballen o volen treballar a escorxadors per tal que puguin obtenir el certificat de competència.

• Continguts
    • El coneixement dels animals
    • El benestar animal a la societat europea
    • El benestar animal a la pràctica diària
    • Mòdul específic. El benestar animal a l’escorxador
  • Preinscripcions

Per fer la preinscripció al curs, contacteu amb nosaltres: 973 650 179 o pmontoro@gencat.cat. La preinscripció es pot fer fins al 7 de maig, 3 dies abans de l’inici del curs. Es confirmarà la plaça, la forma i el termini de pagament de la matrícula mitjançant un correu electrònic. La preinscripció no garanteix la plaça.

• Programa complet

Consulta l’oferta completa de cursos i jornades de transferència tecnològica que realitzarem durant aquest 2021.