Apunta’t al curs ‘Nivell bàsic de manipulador i aplicador de productes fitosanitaris’ que organitzem a l’Escola Agrària del Pallars

Des de l’Escola Agrària del Pallars, hem organitzat el curs ‘Nivell bàsic de manipulador i aplicador de productes fitosanitaris‘ que tindrà lloc del 7 de maig al 4 de juny de 2021.

El curs ‘Nivell bàsic de manipulador i aplicador de productes fitosanitaris‘ s’emmarca dins l’oferta de formació contínua de l’Escola Agrària del Pallars i oferirà una formació específica als professionals del sector agrari que vulguin aprendre a realitzar una pràctica fitosanitària correcta i obtenir el carnet de manipulador i aplicador de productes fitosanitaris de nivell bàsic.

• Continguts
    • Plagues, malalties i males herbes
    • Prevenció de riscos laborals i mesures per reduir riscos per a la salut
    • Perillositat dels productes fitosanitaris per a la salut de les persones
    • Mètodes de control de plagues, malalties i males herbes
    • Tractaments, mètodes i equips d’aplicació
    • Els productes fitosanitaris
    • Tractaments, mètodes i equips d’aplicació
    • Riscos i mesures de prevenció en l’aplicació i manipulació de productes per al medi ambient i per a les persones
  • Preinscripcions

Per fer la preinscripció al curs, contacteu amb nosaltres: 973 650 179 o aperdiguero@gencat.cat. Les preinscripcions es poden fer fins a 7 dies abans de l’inici del curs. Es confirmarà la plaça i la forma i el termini de pagament de la matrícula mitjançant un correu electrònic. La preinscripció no garanteix la plaça.

• Programa complet

Consulta l’oferta completa de cursos i jornades de transferència tecnològica que realitzarem durant aquest 2021.