Propera jornada tècnica: Biofertilitat del sòl en Agricultura Regenerativa -15/02/2016-

Biofertilitat del sòl en Agricultura RegenerativaSeguint l’oferta formativa que permetrà endinsar-se profundament en la temàtica sobre la fertilitat dels nostres sòls, juntament amb l’associació l’Era, es realitzarà una jornada tècnica el proper dia 15 de febrer.

És per aquest motiu que aquesta jornada de retrobament amb els emprenedors ecològics calia començar a introduir aspectes importants i innovadors sobre el tema.

També aprofitarem per posar al dia els projectes d’aquells que van participar en el curs d’emprenedoria ecològica realitzat a l’escola durant l’any 2010 i part del 2011.

La jornada és gratuïta però cal inscriure’s prèviament a través de l’Escola Agrària de Manresa: Tel.: 93 874 90 60 o bé a l’enllaç: https://goo.gl/dYxIh5

També us podeu inscriure a través del servei de Preinscripcions a jornades del PATT del portal RuralCat: www.ruralcat.net/preinscripcionspatt