Dos alumnes de l’Escola Agrària de Manresa recullen el 1r i 2n premis Nous professionals

Gerard Gras i Martí Orriols han estat guardonats als premis Nous professionals, en la categoria de cicles formatius de grau mitjà, pels seus treballs de síntesi.

nous professionals 2016 5pL’onzena edició dels premis Nous professionals, que convoca l’Ajuntament de Terrassa i el Consell de Formació professional d’aquesta localitat, ha guardonat dos alumnes de l’Escola Agrària de Manresa.

El primer premi, amb una dotació de 600€,  ha estat per Gerard Gras, pel seu treball “Producció de safrà, cereals i llegums ecològics.

Martí Orriols s’ha endut el segon premi, dotat amb 400€, amb el treball “Formatges de silvopastura a Collserola”.

Dos alumnes més de l’escola han estat finalistes d’aquesta edició. Es tracta de Txell Soriano i Miquel Manubens.

Aquests premis pretenen motivar i promoure l’esperit emprenedor, innovador i creatiu dels alumnes que estan cursant cicles formatius de qualsevol família professional així com els Programes de Formació i Inserció (PFI) mitjançant el reconeixement públic de projectes individuals o col·lectius.

Representen un reconeixement a l’esforç dels alumnes així com a la tasca de les seves tutores, Joana Amador i Laura Magem i, de retruc,  a la labor de tot el centre educatiu.

Manresa, 17 de juny de 2016