Del 3 d’abril al 19 de juny de 2017 – Curs de Reconeixement de plantes bioindicadores (40 hores)

plantes_bioindicadores

Arran de la vinguda l’any passat a Manresa d’en Gérard Ducerf, creador del mètode de diagnòstic del sòl a partir del que ens parla la vegetació arvense, es va veure la necessitat d’aprofundir en el coneixement botànic d’aquesta vegetació, si es vol implementar el mètode de forma eficient i profitosa.
A partir d’aquesta necessitat s’ha dissenyat el present curs.

Us podeu descarregar el full informatiu del curs fent clic al següent enllaç: http://agora.xtec.cat/ecamanresa/wp-content/uploads/usu866/2016/11/Programa-Reconeixement-pl.bioindicadores_-2017.pdf.

Règim general del curs:

L’Ordre AAM/218/2013, de 2 de setembre, va aprovar els preus públics. El cost d’aquest curs és de 54€. S’ha de fer l’ingrés abans de començar el curs al número de compte  IBAN: ES56 0182 4143 2102 0182 9192 del BBVA, especificant el nom de l’alumne/a i el nom del curs. La renuncia de la matricula no comporta devolució de l’import satisfet un cop iniciat el curs.

Es lliuraran certificats de cada curs a l’alumnat que hagi assistit a un mínim del 80% de les hores programades.

Inscripcions i matrícules

A l’ESCOLA AGRÀRIA DE MANRESA fins a 10 dies abans de l’inici del curs corresponent:
Fundació Universitària Bages. Av. Universitària, 4-6, Manresa. Telèfon 93 874 90 60
Adreça electrònica: ccagraria.manresa@gencat.cat
Cal dur: fotocòpia del DNI / imprès de matrícula formalitzat/ fotocòpia de la nòmina o rebut d’autònoms/ fotocòpia targeta sanitària.

*Accés al full de matrícula i declaració de la relació amb l’agricultura: http://agora.xtec.cat/ecamanresa/wp-content/uploads/usu866/2017/02/PDR-I-3111-Fitxa-alumne-i-M-1476-Declaració-relació-amb-lagricultura.doc