Tres alumnes fan les seves pràctiques a Dinamarca

Alumnes en pràctiques a DinamarcaDurant aquest mes de juny, 3 estudiants del CFGM de Producció Agroecològica es troben fent pràctiques en finques de Dinamarca, després de que se’ls hagi atorgat una beca ERASMUS+ per tal de poder finançar el viatge.

D’aquesta manera, l’Escola segueix compromesa en impulsar la mobilitat internacional dels alumnes amb l’objectiu que puguin gaudir d’una experiència vital enriquidora, aprendre noves tècniques de producció i millorar el seu anglès.

Aquestes estades les estan fent en explotacions de la xarxa World-Wide Opportunites on Organic Farms (WOOF). Principalment, són petites finques familiars que treballen per l’auto-suficiència, especialitzades en àmbits com la permacultura, l’horta bio-intensiva o la jardineria comestible. Estem convençuts que tornaran amb molts coneixements i històries per explicar-nos el curs vinent!