Bases legals del sorteig del lot de productes amb motiu dels 1000 seguidors a Instagram

Estem d’enhorabona! La nostra comunitat de seguidors creix dia a dia i recentment, hem sumat un total de 1000 followers al nostre canal d’Instagram (@eaemporda)

Per agrair-vos la vostra fidelitat i el vostre suport, hem organitzat un sorteig d’un lot de productes elaborats pels nostres alumnes. A continuació, es llisten les bases legals d’aquest sorteig:

1. Organitzador del sorteig: Escola Agrària de l’Empordà.
  2. Territori i públic de la promoció: El sorteig es realitza a Catalunya i està dirigit a les persones residents al territori català.
  3. Durada del sorteig: El sorteig s’inicia el dia 3 de juny de 2021 a les 18h i finalitza el dia 10 de juny de 2021 a les 18h. Per tant, estarà actiu una setmana. No s’admetran participacions fora d’aquest termini.
  4. Requisits de participació: Podran participar en el sorteig tots els usuaris que entrin al perfil d’Instagram (@eaemporda) i segueixin els passos indicats al post del sorteig.
  5. Dinàmica de participació: Per poder participar en el sorteig, els participants hauran de seguir el perfil d’Instagram (@eaemporda), posar ‘m’agrada’ a la foto i comentar al post donant resposta a la següent indicació: “Amb qui t’agradaria degustar aquests productes? Menciona a la persona en un comentari d’aquest post i podràs guanyar aquest lot de productes elaborats pels nostres alumnes.” Els usuaris poden comentar tantes vegades com vulguin. Un cop s’hagi tancat el sorteig, s’elaborarà un llistat de totes les persones que hagin participat. Els participants es llistaran de forma cronològica, tenint en compte el moment que van comentar. Es triarà de forma aleatòria un nom mitjançant l’eina CommentPicker i s’escollirà el guanyador/a del llistat.
  6. Premi: Se sorteja un lot de productes elaborat pels alumnes de l’Escola Agrària de l’Empordà: 3 ampolles de sucs de poma, 3 pots de melmelada de préssec, 2 llonganisses i 2 xoriços.
  7. Anunci del guanyador/a: La comunicació del guanyador es realitzarà el dia 11 de juny de 2021 a les 14h mitjançant un comentari al post del sorteig del perfil d’Instagram (@eaemporda) i també, a través d’un story al perfil d’Instagram (@eaemporda). Es contactarà el guanyador/a a través d’Instagram. Si en 48 hores no ha estat possible contactar amb la persona premiada, es realitzarà un segon sorteig per escollir un altre/a guanyador/a.
  8. Protecció de dades de caràcter personal: Els participants podran exercir els seus drets d’accés, modificació, oposició i rectificació de les dades personals remetent un missatge a l’Escola Agrària de l’Empordà (afarmet.daam@gencat.cat). El centre formatiu es compromet a cancel·lar les dades personals recaptades quan hagin deixat de ser necessàries per a la finalitat per la qual van ser recollides (sorteig del lot de productes amb motiu dels 1000 seguidors a Instagram).
  9. Condicions generals: La participació en el sorteig suposa la plena i total acceptació de les bases descrites en aquest article per part dels participants. Davant possibles dubtes en la interpretació de les bases prevaldrà el criteri dels organitzadors. Qualsevol manifestació de no acceptació de les bases legals suposarà l’exclusió del participant. L’Escola Agrària de l’Empordà es reserva el dret a anul·lar el sorteig en qualsevol moment per causes que així ho justifiquin. Tanmateix, l’Escola Agrària de l’Empordà es reserva el dret d’excloure els participants que per a la seva conducta interfereixin en el bon funcionament del sorteig.