L’aula Fúcsia hem començat el segon trimestre treballant l’hivern.

A la classe Fúcsia hem començat el segon trimestre treballant l’hivern. Un dels temes que hem explorat han estat les verdures i fruites pròpies d’aquesta estació de l’any.

Ho hem fet a través de l’experimentació amb safates sensorials i la taula de llum, que ens han permès observar, tocar, olorar i tastar diferents aliments. Hem descobert que les verdures poden tenir diferents tons de verd. Vam triturar espinacs amb una mica d’aigua i els vam utilitzar per pintar… va ser molt divertit!

També vam olorar diversos aliments: la col feia una olor molt forta, mentre que la taronja tenia una olor més dolça. Vam tocar diferents textures —la col era rugosa, el kiwi aspre— i fins i tot vam fer un petit tast: l’api tenia un gust molt fresc i la llimona era àcida.

A més, hem aprofitat unes ampolles d’aigua que teníem a la classe i les hem transformat en torretes. Les hem utilitzat per plantar enciams, una hortalissa típica de l’hivern.

Hem après molt i, sobretot, hem gaudit moltíssim de l’experiència! 🌱😊

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut