Alumnes del Conservatori participen a la trobada de violes a Sabadell

El proper dissabte, 11 de novembre, l’Escola Municipal de Música i Conservatori Professional de Sabadell acollirà la 3a Trobada de Violes, que reunirà uns 85 alumnes de 7 centres d’estudis musicals de Catalunya.
Durant la trobada, que començarà a les 10 del matí, els estudiants tindran la possibilitat de conèixer i realitzar diverses activitats amb altres companys que comparteixen l’interès per la viola. Així mateix, els participants prepararan conjuntament un concert que el mateix dissabte, a les 6 de la tarda, tindrà lloc a l’Auditori del Centre Cívic de Sant Oleguer. L’entrada al concert serà lliure.
Organitzen la trobada els conservatori i escoles municipals de música de Sabadell, de Girona, de Badalona i de Manresa i l’EMB Berga i Conservatori dels Pirineus. Així mateix, en aquesta edició participaran com a escoles convidades el Conservatori i Escola de Música de Granollers i l’Escola Municipal de Música de Nou Barris (Barcelona). Durant la jornada, es comptarà amb professorat de diferents centres per guiar les activitats de l’alumnat.