L’alumnat de 5è i 6è d’EP i 1r, 2n, 3r 4t d’ESO participem a la Prova Cangur

Aquest dijous 21 de març l’alumnat de cicle superior d’educació primària i tots els cursos de l’ESO han participat en la Prova Cangur.

Aquest concurs té un format de prova on cada alumne ha de respondre, de forma individual, una sèrie de qüestions on la lògica i aquells aprenentatges adquirits dins l’aula es fusionen amb les estratègies personals i innates de cadascú.

La prova Cangur és un concurs que ja fa molts anys que es duu a terme, i per tant, n’és un clàssic entre els concursos de matemàtiques, en els que participem. El nostre alumnat sempre disposat a involucrar-se en aquests esdeveniments comentaven amb entusiasme els resultats al finalitzar la prova.

Tant aviat, la comissió del Cangur enviï els resultats els comunicarem de forma individual però, ja us podem avançar que l’implicació, l’empeny i la perseverança esdevinguda ja són un bon resultat per tots nosaltres.