Celebrem fi de curs amb els petits de l’escola

El Curs 2018-19 ha finalitzat i els alumnes d’Educació Infantil ho hem celebrat amb molta il·lusió i alegria.

El dia 13 de juny vam iniciar la festa amb la Graduació dels nens/es de P-5.

Va ser un acte molt emotiu perquè vam recordar moments inoblidables viscuts durant els tres cursos d’aquesta etapa. També vam fer la tan esperada entrega de les orles.

Seguidament, vam gaudir del Festival de P-3, P-4, P-5 tot cantant i ballant diferents  estils de música, al pati del col·legi acompanyats per les nostres famílies.

Per últim, el 21 de juny va ser un dia genial perquè vam xalar molt amb la Festa de l’aigua. Després de la “remullada” i tips d’aigua ens vgam menjar el merescut gelat

Tot l’equip d’Educació Infantil us desitja bon estiu!!!