Activitat del Banc de Pares i Mares de l’AMPA

Com ja sabeu des de l’AMPA del nostre col·legi i amb la col·laboració, dedicació i esforç dels pares i mares de l’alumnat s’ha creat el Banc de Pares i Mares, aquests realitzen una sèrie d’activitats, tallers i xerrades que poden ajudar, complementar o formar sobre diversos aspectes d’interès entorn la família.
El proper 26 de febrer a les 18:15, a l’escola, es duu a terme la 2a xerrada “Amb contes i emoció: Ràbia, enuig i resolució de conflictes. Tristesa i dol”. La temàtica d’aquesta sessió tracta sobre el fet que moltes vegades, ens preguntem quina és la millor manera d’ajudar als nens i nenes quan han de fer front a problemes quotidians relacionats amb les emocions com ara, la temor, la ràbia o la tristesa.
Des de l’AMPA (Associació de Mares i Pares d’Alumnes) s’anima a participar-hi, per tal de compartir plegats orientacions i contes per duu a terme l’acompanyament emocional en la infància i l’adolescència.