Notícies del lloc

CONVOCATÒRIA JOCS FLORALS 2019

par Utilisateur supprimé,

Queden convocats els "JOCS FLORALS ESCOLARS 2019"  de la nostra escola.

En l'arxiu adjunt hi trobareu tota la informació detallada.

RECORDEU:

- S’haurà de presentar l’original i una còpia polida (les dues signades amb el pseudònim i la categoria a la qual pertany)

-  Els treballs hauran d’estar escrits a ordinador (a excepció de la categoria A que se’ls permet presentar-los a mà), a doble espai, lletra Arial12 i a una sola cara en fulls DIN-A4.

Tots els treballs de les categories B-C-D-E-F hauran d'ésser enviats com a arxiu adjunt a:

jocsflorals@mdpbailen.org

- El nom de l'arxiu adjunt haurà de ser la categoria, la llengua a la qual es presenta i el pseudònim del treball.  Per exemple: "Cat B ll.catalana PSEUDÒNIM"

- En el mateix treball, al principi, ha de constar-hi el títol, el pseudònim i la categoria, però mai el nom del participant. (anirà dins del sobre)

ÚLTIM DIA D'ENTREGA DE TREBALLS: DIVENDRES 25 GENER ABANS DE LES 11.00h MATÍ

ÀNIM I A PARTICIPAR-HI!!

JA SABEU.. ON ENS PORTI EL COR... REVOLUTION!

CONVOCATÒRIA JOCS FLORALS 2018

par Utilisateur supprimé,

Queden convocats els "JOCS FLORALS ESCOLARS 2018"  de la nostra escola.

En l'arxiu adjunt hi trobareu tota la informació detallada.

RECORDEU:

jocsflorals@mdpbailen.org

- El nom de l'arxiu adjunt haurà de ser la categoria, la llengua a la qual es presenta i el pseudònim del treball.  Per exemple: "Cat B ll.catalana PSEUDÒNIM"

ÚLTIM DIA D'ENTREGA DE TREBALLS: DIMECRES 18 GENER ABANS DE LES11.00h MATÍ

ÀNIM I A PARTICIPAR-HI!!

UNA ESCOLA  DE COLORS, ENJOY IT!

Sujets antérieurs...