Casal d’Estiu 2019!

L’estiu és a punt d’arribar! Per això, des de l’Escola comencem a preparar el tradicional Casal d’Estiu, aquest any, organitzat per l’associació de lleure infantil Village Niu i realitzat íntegrament en anglès!

Les dates del Casal seran entre el 25 de juny i el 26 de juliol de 2019, ambdós inclosos.

Entre les possiblitats que s’inclouen, hi ha l’opció de triar entre dies espontànis i setmanes senceres, així com l’horari de només matí (9-13h) o matí+dinar (9-15:30h). A banda, s’ofereix un servei d’acollida matinal entre les 7:45 i les 9h.

La inscripció ja està oberta i si ho feu abans del 15 de maig, tindreu un 5% de desompte!

Per a inscriure els vostres fills/filles teniu dues opcions: presentar la inscripció presencialment a la secretaria de l’Escola o bé fer la inscripció per online:

1. Entreu a la següent pàgina web: villageniu.ecampus.me/inscripcio/.
  2. Introduïu el codi d’escola, en aquest cas: ‘tarres
  3. Escolliu el casal adient pel vostre fill/filla: Infantil (P3, P4 i P5) o Primària (1r, 2n i 3r) i premeu ‘inscripció’.
  4. Completeu el formulari que hi ha a continuació.

Si necesstieu qualsevol aclariment, no dubteu en contactar-nos per email (escolatarres@villageniu.net) o a la secretaria de l’Escola.