3rd Grade

Today, we have made a word searching competition using the translation dictionary. It has been fun working in pairs!
Avui, hem realitzat una competició de recerca de paraules utitlizant el diccionari traductor. Ha estat divertit treballar en parelles!

Estrenem biblioteca!!!

Aquest dimarts, els Astronautes de P5 hm anat a la Bibliotrini, la biblioteca del nostre centre que es va inaugurar el passat 7 de febrer.

A més a més de repassar les normes de la biblioteca, hem començat les tertúlies dialògiques amb l’adaptació de L’Odissea d’Homer.

A partir de la propera setmana, per … Llegeix més»

Caixaforum

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO  han realitzat una visita guiada a l’exposició Velázquez y el siglo de oro al CaixaForum de Barcelona.  El grau de satisfacció ha estat elevat. Gaudir de l’art sempre és un plaer pels sentits,  i més,  quan ets capaç… Llegeix més»

Inauguració de la Bibliotrini

MOLTES GRÀCIES PER VENIR!

La nostra biblioteca es torna a obrir renovada i millorada per estar al servei de la comunitat educativa. Després d’un acte, amb activitats preparades pels alumnes de 4t d’ESO, volem donar les gràcies per l’enorme acollida que va tenir.

Us volem recordar que a partir de… Llegeix més»

Robin Hood

Last Monday, 4th of February, the level 5 and level 6 students attended IPA Productions’ English performance of “Robin Hood” at the Círcol Catòlic Theatre. The energetic English and Scottish actors took time to teach the children new words and songs as part of this… Llegeix més»

Teatre