V Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Ensenyament convoca els V Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de potenciar i estimular l’expressió i la producció escrites dels nois i noies i fomentar i difondre una tradició cultural pròpia i arrelada al país. Els Jocs van adreçats als centres d’educació primària i d’educació secundària obligatòria i s’estableixen set categories segons el nivell educatiu: 4 per a l’educació primària i 3 per a l’educació secundària obligatòria.

Més informació al web del Departament: http://xtec.gencat.cat/ca/centres/alscentres/premis/jocsflorals

Ja es coneixen els guanyadors dels V Jocs Florals Escolars de Catalunya en el CRP de La Selva I que passen a la fase final territorial de les comarques gironines del 26 de maig. Cada CRP escull un guanyador en cada categoria que passa a la fase final provincial. Els quatre guanyadors provincials passaran a la fase final de Catalunya i el 16 de juny es lliuraran els guardons als premiats.

El nostre centre representarà a La Selva interior en vàries categories en la final provincial:

• En categoria F (alumnat d’ESO1 i d’ESO2) la Marina Canaleta amb “El nen esclau”.
  • En categoria G (alumnat d’ESO3 i d’ESO4) l’Anna Juan amb “El dia del judici final”.
  • En la categoria H de conte audiovisual il·lustrat (alumnat de tot primària) tenim 2 finalistes de l’escola: “La cadira coixa” i “El món beautiful”