Tercera entrega de “El megàfon”

Els alumnes de tercer graven el tercer programa de ràdio “El megàfon”, el projecte que han realitzat al llarg del curs i amb el qual han quedat segons, en la seva categoria, dels XVI Premis el CAC a l’escola de Catalunya.

S’acaba el curs i un gran projecte. Com tots sabeu, “El Megàfon” ha estat una sèrie de tres programes de ràdio on hem explicat el que hem fet a cada trimestre a la classe de tercer de primària.

Els guions sempre han anat a càrrec dels alumnes, que els han ideat, escrit, i els han posat la veu.

En aquest darrer programa podreu escoltar com van anar les colònies a Cantonigròs, com ha acabat el llibre viatger, en què va consistir el projecte “l’Agència de viatges”, i com va ser l’experiència de recollir un premi del CAC a l’escola.

Moltes gràcies!

Moltes gràcies a l’Ajuntament i Ràdio Sant Hilari per facilitar-nos la realització del projecte i, sobretot, moltes gràcies per escoltar-nos. Esperem que aquest darrer programa us agradi! Només cal que feu clic a aquest vídeo del Youtube!