Exposem el MUSILARI

Com cada curs des de fa tres anys, els alumnes de cicle mitjà dediquen les hores de plàstica del segon trimestre a preparar diferents obres d’art al voltat d’una temàtica. Aquest any, el tema escollit ha estat Sant Hilari Sacalm, el nostre poble.

🎨Els alumnes han creat aquarel·les, obres de carbonet, murals col·laboratius, escultures i dibuixos abstractes sobre diferents llocs i personatges del poble. I cal afegir que moltes d’aquestes obres han estat creades al mateix lloc que es representava per poder captar-ne tots els detalls.

💡La novetat d’aquesta edició és que també hi han col·laborat la resta de cursos de primària. Així doncs, cicle inicial ha aportat escultures sobre la fauna de Les Guilleries i cicle superior, representacions de les llegendes locals.

Tot plegat ha donat com a resultat un museu ple d’obres d’art molt treballades que s’han exposat al primer pis de Can Rovira. L’exposició rep el nom de MUSILARI perquè les obres d’art són sobre Sant Hilari.

Tothom qui vulgui podrà anar-lo a visitar fins el 21 de juny. Us deixem amb un recull de fotos per si no hi podeu anar.

Esperem que us agradi! Llarga vida al Musilari!