Excursió al Monestir de Sant Pere de Rodes

El dijous 10 d’octubre, els alumnes de cicle mitjà i superior de primària van anar d’excursió al Monestir de Sant Pere de Rodes.

Durant el matí, els alumnes de tercer i quart van gaudir d’una visita guiada on, per grups i treballant cooperativament, van anar descobrint les llegendes que envolten el Monestir. Pel que fa als alumnes de cinquè i sisè, van conèixer la història de Sant Pere de Rodes mitjançant un joc de rol en el que representaven monjos, pagesos i pirates.

Un cop van dinar, van fer una excursió fins al Castell de Verdera, el punt més alt de la Serra de Verdera. Allà, van poder gaudir d’una vista panoràmica de 360º, i van poder veure el golf de Sant Jordi, el Cap de Creus, el Montgrí i, fins i tot, el Montseny.

A continuació teniu un vídeo resum de tota la jornada. Esperem que us agradi!