“Els YouCast de tercer”, PRIMER als XVIII Premis el CAC a l’escola

El passat 25 de maig, el programa de Youtube i Podcast que fan els alumnes de tercer de primària va ser escollit FINALISTA als XVIII Premis el CAC a l’escola, un concurs de projectes audiovisuals que organitza el Consell Audiovisual de Catalunya a nivell de tota la comunitat autònoma.

El divendres 4 de juny van assistir a una entrega de premis virtual a través de Youtube i van descobrir en quina posició havia quedat el projecte “Els YouCast de tercer”. Així doncs, van rebre  el PRIMER PREMI de la Categoria “treballs de ràdio”.

És un concurs on han participat més de 100 treballs de tot Catalunya en les diferents categories, així que volem destacar el mèrit d’aquest grup d’alumnes i felicitar-los per la feina feta.

A continuació us deixem amb el vídeo de l’entrega de premis per si la voleu tornar a veure (minut 54:30), així com els enllaços als diferents programes que ens han fet mereixedors d’aquest reconeixement.

MOLTES FELICITATS, YOUKERS!

Entrega de premis – minut 54:30 Primer premi de la categoria “Treballs de ràdio”
Programa 1 Programa 2