El Consell d’Infants: primer Ple Infantil de la legislatura

El Consell d’Infants és un espai de participació del infants del Sant Hilari (alumnes de 5è i 6è de primària) per tal que coneguin els seus drets com a ciutadans, prenguin consciència de la importància de la participació de tots els col·lectius en favor de la convivència i s’apropin als valors de la democràcia.

Aquest programa, impulsat per l’Ajuntament de Sant Hilari, compta amb la participació de les escoles de primària del municipi i pretén que els alumnes siguin partíceps de l’anàlisi i del disseny de propostes i solucions de temes relacionats amb el nostre poble.

Podeu consultar el projecte complet en el següent enllaç:

Aquest curs escolar, el tema principal sobre el qual treballaran és el medi ambient i el passat dimecres 11 de desembre van celebrar, a la Sala de Plens de l’Ajuntament, el primer Ple Infantil de la legislatura. En el Ple s’havia d’escollir quina de les 4 propostes de biodiversitat que els havien fet arribar des de la regidoria de medi ambient es volia desenvolupar. Les quatre opcions eren: Caixes niu per insectívors, Colònies de ratpenats, Jardins Florals per insectes i Espai Natural a la depuradora

Després d’un procés per explicar i analitzar les diferents propostes, es va fer la votació final i va guanyar l’opció de la Colònia de ratpenats. Ara els alumnes del cicle superior de primària de Sant Hilari hauran de treballar i elaborar una proposta adequada a les necessitats del municipi que permeti implementar aquesta colònia.

Seguirem informant…

També podeu veure la notícia a la premsa: