Beques i ajuts curs 2020-2021

El 30 de setembre acaba el termini per presentar la sol·licitud d’ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu.

Modalitats dels ajuts:

• Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat, trastorn greu de conducta, trastorn de l’espectre autista o trastorns d’aprenentatge (dislèxia, TDAH…)
  • Ajuts per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.

Poden sol·licitar l’ajut aquells alumnes que compleixin els requisits generals i econòmics establerts per a la convocatòria.

Tota la informació detallada a la web:

Agrairíem no esperéssiu a l’últim dia a fer-nos arribar les sol·licituds i ens lliuréssiu tota la documentació al més aviat possible, si pot ser, el 25 de setembre.
Per a qualsevol consulta contacteu amb la secretaria 972 86 94 83.