Estudis

El Col·legi Sant Josep junt amb la Llar Infantil “Les Cent Fonts” permet completar tota l’educació obligatòria fins als 16 anys. A la Llar es fa el preescolar (0-3) i l’educació infantil (3-6), mentre que en el Col·legi Sant Josep es fa l’educació primària (6-12) i la secundària (12-16).

Tenir els dos centres sota la mateixa titularitat ens permet :

• Interrelacionar alumnes de les diverses etapes: infantil, primària i secundària. Així doncs, els apdrinaments són comuns entre les diferents etapes i, actualment, tenim consolidats els següents:
    • Apadrinament lector: alumnes d’EP5 amb alumnes de P5.
    • Apadrinament informàtic: alumnes d’EP6 amb alumnes de P4.
    • Apadrinament científic: alumnes d’ESO2 amb alumnes d’EP2 i EP3.
    • Apadrinament de robòtica: alumnes d’ESO4 amb alumnes de P3.
  • Facilita les transicions i canvis d’etapa.
    • Els alumnes canvien d’etapa però no d’espais.
    • Els apadrinaments fan que els alumnes més petits coneguin alumnes d’etapes superiors amb qui han compartit experiències i treballs.
    • El traspàs d’informació entre el professorat és fàcil i accessible. Això ens permet fer un seguiment més acurat de l’alumne quan promociona de curs o canvia d’etapa.

Reportatges de TV Girona sobre els apadrinaments (curs 2016-2017)

Programa: “Girona en directe” del 16 de maig (minuts 13:49 i 39:48) Programa: “Edcuca què?” del 20 de maig (minut 13:50)